Internet / Vezetékes Telefon

  1. Hibakeresés - SmartBox egyszerű hibakeresés A Power jelzőfény nem világít: Nincs a hálózati adapter csatlakoztatva.

    - A WAN jelzőfény nem világít: Nincs csatlakoztatva az xDSL modemmel.
    - Az Internet jelzőfény nem világít: Nincs PPPoE kapcsolat.
    - A LAN1-LAN4 jelzőfény nem világít: Nincs számítógép csatlakoztatva.
    - A WLAN jelzőfény nem világít: A WiFi ki van kapcsolva.
    - A Phone jelzőfény nem világít: Nincs regisztrálva a telefonszám.(Nincs telefonszolgáltatása, vagy hiba a szolgáltatási folyamatban, vagy hordozott a telefonszám. Hordozott telefonszám csak a szolgáltatóval egyeztetett hordozási időablakban lesz aktív)
  2. Hibakeresés - xDSL modem egyszerű hibakeresés A Power jelzőfény nem világít: Nincs a hálózati adapter csatlakoztatva.

    - A LAN jelzőfény nem világít: Nincs csatlakoztatva a SmartBoxal.
    - A DSL jelzőfény nem világít: Nincs csatlakoztatva az xDSL vonallal vagy hibás a vonal.
Műszaki kérdések

Kapcsolatba lépnél velünk?

Már ügyfél vagyok

My UPC Direct fiók

Belépek/Regisztrálok

Még nem vagyok ügyfél

Kérdésem van!

Kérdésem van!