Általános kérdések

  1. Miért érdemes My UPC Direct fiókot létrehoznom? My UPC Direct egy önkiszolgáló portál, melyen ellenőrizheted és online fizetheted számláidat, frissítheted smart kártyáidat, illetve módosíthatod saját személyes adataidat.
  2. Én is létrehozhatok fiókot? Amennyiben már UPC Direct ügyfél vagy, igen, regisztrálhatsz - egyben létrehozhatsz - és kezelhetsz is My UPC Direct fiókot.
  3. Hogyan hozhatom létre a My UPC Direct fiókomat? A UPC Direct ügyfeleként a Regisztrálok gombra kattintva hozhatod létre fiókodat. A regisztrációhoz a következőkre lesz szükséged:

    - az Előfizető vezetékneve, ahogyan az a számládon szerepel,

    - ügyfélszámod, ahogy az a számlán szerepel,

    - egy érvényes e-mail cím

    Ezt követően pipáld ki a nem vagyok robot jelölőnégyzetet.

    A regisztráció során visszaigazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail cím érvényesítéséhez és a regisztráció véglegesítéséhez (7 nap áll rendelkezésedre a regisztráció véglegesítéséhez).

    Egy felhasználó egy UPC Direct előfizetéssel egy profilt hozhat létre.
  4. Mi a My UPC Direct felhasználónevem? A My UPC Direct regisztráció során meg kell adnod egy felhasználónevet. A felhasználónév szükségszerűen egy érvényes e-mail cím. A regisztrációs folyamat során egy ellenőrző e-mailt fogunk küldeni erre az email címre, hogy hitelesítsük azt. A jelszót a súgóban megjelenő követelményeknek megfelelően kell megadnod.
  5. Miért szükséges visszaállítási adatokat megadnom? Valamennyi ügyfélnek lehetősége van megadni biztonsági információkat arra az esetre, ha elveszítené a hozzáférést My UPC Direct fiókhoz tartozó e-mailhez. Ez lehet például egy dátum, egy másodlagos e-mail cím (opcionális). A másodlagos e-mail cím jelszó-helyreállítás esetén használható. Abban az esetben hasznos, ha a felhasználó nem emlékszik a jelszó-helyreállításhoz szükséges biztonsági válaszra. Ezért azt javasoljuk, hogy adj meg egy másodlagos e-mail címet is. Ezek az információk kizárólag a hitelesítési adatok visszaállításához szükségesek.
  6. Hogyan állíthatom be a másodlagos e-mail címet a jelszó-helyreállításhoz? A másodlagos e-mail cím beállításához, valamint jelszavad helyreállításához előbb be kell jelentkezned a My UPC Direct felületén. A főoldalon a helyreállítási adatok panelben szerkesztheted adataidat, köztük a másodlagos e-mail címet is.
  7. Mit tegyek, ha nem emlékszem a jelszavamra? Jelszavadat születési dátumod segítségével állíthatod vissza, valamint a következők egyikével:

    - a biztonsági kérdésre adott válasszal,

    - vagy a másodlagos e-mail címmel, a korábbi beállítások szerint.
  8. Nem megfelelő email címmel regisztráltam, mi a teendőm? My UPC Direct Profilját kizárólag ügyfélszolgálatunkon keresztül tudja törölni, ennek érdekében kérjük, küldd el igényed itt.

Számlák és fizetés

  1. Hol találom a számláimat? Számláidat a “Számlák és kifizetések” menüre kattintva találod meg. Amennyiben mobiltelefonról nézed a felületet, a számláidat a készüléked elforgatásával láthatod.
  2. Mit jelent az aktuális egyenleg? Az aktuális egyenleg azt az összeget mutatja, amelyet ki kell fizetned. Ha az aktuális egyenleged 0 Ft, úgy nincs kifizetésre váró számlád.
  3. Fizethetek online My UPC Direct fiókomban? Igen, számláidat fizetheted online, bankkártyáddal a My UPC Direct fiókodban és a számládon található QR kód segítségével is.
  4. A számlámat a My UPC Direct fiókomból kinyomtatva postai úton is be tudom fizetni? Nem, a kinyomtatott számla alapján nem lehet fizetni, mivel nem tartalmazza a befizetéshez szükséges utalványt. Fizesd számládat online a Befizetem gombra kattintva, így (határidőn belül történő fizetés esetén) havi 200 Forint kedvezményt is kapsz!
  5. Miért nem tartalmazza a fiókomban látható aktuális egyenlegem a befizetésemet? A befizetéseket 3-4 napon belül dolgozzuk fel, csak ezután lesznek láthatóak az egyenlegednél. Ha a befizetés 5 napnál régebben történt és még nem látható, kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal itt.
  6. Miért nem tölthető le a számlám? Friss számlád My UPC Direct fiókodba való feltöltése pár napot igénybe vehet a kiállítástól számítva. Amennyiben régi számláid nem érhetők el PDF-ben, kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a 1214-es telefonszámon.
  7. Visszamenőleg meddig találom meg a számláimat My UPC Direct fiókomban? Valamennyi számlád másolatát megtalálod My UPC Direct fiókodban.

Módosítás

  1. Válthatok csomagot a My UPC Direct fiókomban? Nem, csomagot nem tudsz váltani ezen a felületen. Ha módosítani szeretnéd csomagodat, kérjük hívd ügyfélszolgálatunkat a 1214-es telefonszámon.
  2. Felmondhatom szerződésemet a My UPC Directen keresztül? Nem, az alkalmazás nem engedélyezi a szerződés felmondását. Ehhez kérjük, hívd ügyfélszolgálatunkat a 1214-es telefonszámon, vagy lépj velünk kapcsolatba a weboldalon.

Műszaki kérdések

  1. Mikor érdemes frissítenem a kártyámat? Kártyádat akkor érdemes frissítened, ha:

    - egy vagy több olyan csatornát nem érsz el, amelyek egyébként a szolgáltatásod részét képezik,

    - vagy régebb óta nem használtad a berendezést,

    - vagy berendezésed huzamosabb ideig ki volt kapcsolva.
  2. Mit kell tennem, ha hosszabb ideig nem fogom használni a szolgáltatást? Ha hosszabb ideig nem használod a szolgáltatást, mediaboxod frissítést igényelhet. Mindezt nagyon egyszerűen elvégezheted:

    - Lépj be a My UPC Direct fiókodba.

    - A felső navigációs sorban kattints a Szolgáltatások menüre.

    - Kattints a Televízió gombra. Itt találod az eszközeid listáját.

    - Végül kattints a frissíteni kívánt eszköz neve melletti Frissítés gombra.
  3. Hiányzik néhány csatorna. Hogyan nézhetem őket újra? Először is győződj meg róla, hogy az érintett csatornákat továbbra is tartalmazza előfizetésed. Amennyiben igen, a mediaboxban elhelyezett smart kártya frissítést igényel. A frissítés rendkívül egyszerű, rövid útmutatónkat követve kedvenc csatornáid pillanatok alatt újra működni fognak:

    - Lépj be a My UPC Direct fiókodba.

    - A felső navigációs sorban kattints a Szolgáltatások menüre.

    - Kattints a Televízió gombra. Itt találod az eszközeid listáját.

    - Végül kattints a frissíteni kívánt eszköz neve melletti Frissítés gombra.
  4. A nyaralómban nem működik a tévé. Mit tegyek? Ha a szolgáltatást hosszabb ideig nem használtad, előfordulhat, hogy a szolgáltatás visszaállításáért frissítened kell a smart kártyádat. Ezt néhány egyszerű lépésben megteheted:

    - Lépj be a My UPC Direct fiókodba.

    - A felső navigációs sorban kattints a Szolgáltatások menüre.

    - Kattints a Televízió gombra (itt találod az eszközeid listáját).

    - Végül kattints a frissíteni kívánt eszköz neve melletti Frissítés gombra.

    Ha nincs My UPC Direct fiókod, kapcsold a mediaboxodat a Prime csatornára és várj 15 percet, amíg a jel frissül.
  5. Hogyan frissíthetem a kártyámat vagy állíthatom vissza a PIN-kódomat a My UPC Direct fiókomban? My UPC Direct fiókodban, a szolgáltatások fülön kattints a Televízió gombra. Itt tudod frissíteni a smart kártyádat vagy a PIN-kódodat visszaállítani. Az eredményes frissítéshez vagy a PIN-kód visszaállításhoz a megfelelő eszközhöz tartozó kártyaszámot kell kiválasztanod.
  6. Frissíthetem a smart kártyámat kétszer egymás után? Igen, egymás után kétszer is frissíthetsz, ám a két frissítés között 5 percet várnod kell. Ennek a funkciónak a célja a rendszertúlterhelés megelőzése.

    Frissítettem a kártyát vagy visszaállítottam a PIN-kódot a My UPC Direct fiókomban, a problémák viszont továbbra is fennállnak.

    Kérjük, bizonyosodj meg arról, hogy a megfelelő kártyaszámot választottad a művelethez. Ha a probléma továbbra is fennáll, hívd ügyfélszolgálatunkat a 1214-es telefonszámon.

Kapcsolatba lépnél velünk?

Már ügyfél vagyok

My UPC Direct fiók

Belépek/Regisztrálok

Még nem vagyok ügyfél

Kérdésem van!

Kérdésem van!