Segítségre van szükséged? Hívj minket!

A következő telefonszámon vagyunk elérhetőek:

1214
+36-1/688-1048

Munkatársaink hétfőtől péntekig 8:00–20:00 óra között, szombaton és vasárnap pedig 10:00–20:00 óra között állnak rendelkezésedre.

Smart kártya frissítése

Frissítem!

Smart kártyád aktiválásához lépj be a My UPC Direct fiókodba!

Nem rendelkezel még My UPC Direct fiókkal? Kattints ide a létrehozáshoz!

Itt nézheted meg, hogyan tudsz saját fiókot regisztrálni

Ha elakadsz a belépés után, itt egy videó, ami lépésről lépésre bemutatja, mit kell tenned.

 
                           

Személyes ügyfélszolgálat

                           

Mely ügyekben fordulhatsz személyes ügyfélszolgálatunkhoz?

                           
                                   
  •                                     Ügyféligény vagy panasz továbbítása a szolgáltatónak                                
  •                                
  •                                     Üzletszabályzatba való betekintés                                
  •                                
  •                                     Megszűnt szerződés esetén eszközleadás                                
  •                            
                           

(Magyar Posta ügyfélszolgálati helyiségeiben) 1062 Budapest VI. Teréz körút 51., nyitvatartás: H-P: 7:00–20:00



                           

8200 Veszprém, Kossuth Lajos utca 19., nyitvatartás:
H: 7:00–19:00; K–P: 8:00–19:00

                           

6000 Kecskemét, Kálvin tér 10–12., nyitvatartás:
H: 7:00–19:00, K-P: 8:00–19:00

                           

4400 Nyíregyháza Bethlen Gábor utca 4., nyitvatartás:
H–P: 7:00–19:00

                       
 

Kapcsolatba lépne velünk?

Már ügyfél vagyok

My UPC Direct fiók

Belépek/Regisztrálok

Még nem vagyok ügyfél

Kérdésem van!

Kérdésem van!