My UPC Direct

  1. Miért érdemes My UPC Direct fiókot létrehozni?My UPC Direct egy önkiszolgáló portál, amelyen kezelheted szerződés edet. Ezen a portálon ellenőrizheted számláidat és szolgáltatásaidat, frissítheted smartcardjaidat, illetve módosíthatod saját személyes adataidat.  

Bejelentkezés

  1. Én is létrehozhatok fiókot? Amennyiben már a UPC Direct ügyfele vagy, létrehozhatsz és kezelhetsz egy My UPC Direct fiókot.
  2. Hogyan hozhatom létre a My UPC Direct fiókomat? A UPC Direct ügyfeleként a “Regisztrálok” gombra vagy az alábbi hivatkozásra kattintva hozhatod létre a fiókodat. A regisztrációhoz következőkre lesz szükséged: az ügyfélszámra és a fióktulajdonos vezetéknevére, ahogyan a számlalevélen szerepel. A regisztrációs folyamat során kizárólag a hitelesítési adatok visszaállítása céljából néhány további információt is kérni fogunk.
  3. Be tudok lépni a már létező My UPC Direct fiókommal? Igen, meglévő fiókoddal továbbra is be tudsz jelentkezni. A frissítés csupán weboldal kezelhetőségét bővíti. A korábban regisztrált ügyfelek számára a bejelentkezési adatok nem változnak.
  4. Mi a My UPC Direct felhasználónevem? A My UPC Direct regisztráció során meg kell adnod egy felhasználónevet. A felhasználónév szükségszerűen egy érvényes e-mail cím. A regisztrációs folyamat során egy ellenőrző e-mailt fogunk küldeni, hogy hitelesítsük az e-mail címet. A jelszót a súgóban megjelenő követelmények szerint kell megadnod.
  5. Miért szükséges visszaállítási adatokat megadnom? Valamennyi ügyfélnek lehetősége van megadni biztonsági információkat arra az esetre, ha elveszítené a hozzáférést My UPC Direct fiókhoz tartozó e-mailhez. Ez lehet például egy dátum, egy másodlagos e-mail cím (opcionális): A másodlagos e-mail cím jelszó-helyreállítás esetén használható. Abban az esetben hasznos, ha felhasználó és emlékszik a jelszó-helyreállításhoz szükséges biztonsági válaszra. Ezért azt javasoljuk, hogy adj meg egy másodlagos e-mail címet is. Ezek az információk kizárólag a hitelesítési adatok visszaállításához szükségesek.
  6. Hogyan állíthatom be a másodlagos e-mail címet a jelszó-helyreállításhoz? A másodlagos e-mail cím beállításához, valamint jelszavad helyreállításához előbb be kell jelentkezned a My UPC Direct felületén. A főoldalon a helyreállítási adatok panelben szerkesztheted helyreállítási adataidat, köztük a másodlagos e-mail címet is.
  7. Mit tegyek, ha nem emlékszem a jelszavamra? Jelszavadat születési dátumod segítségével állíthatod vissza, valamint a következők egyikével:
    - a biztonsági kérdésre adott válasszal,
    - vagy a másodlagos e-mail címmel, a korábbi beállítások szerint.

E-számlák

  1. Hol találom a számláimat? Számláidat a felső navigációs menüben elhelyezett “Számlák és kifizetések” részre kattintva, illetve ennek az oldalnak az alján találod meg.
  2. Mit jelent az aktuális egyenleg? Az aktuális egyenleg azt az összeget mutatja, amelyet aktuálisan ki kell fizetned. Ha van aktuális egyenleged, a megjelenő összeget ki kell fizetned. Ha a végösszeg 0, úgy nincs kifizetésre váró számlád.
  3. Fizethetek online? Nem, a My UPC Directben nincs lehetőség online fizetni, viszont számos egyéb fizetési lehetőséget kínálunk. Csoportos beszedési megbízással, készpénzzel, a számlához küldött sárga csekken, eseti banki átutalással vagy rózsaszín csekkel is fizethetsz. A Díjnet használatával lehetőséged van online, bankkártyával fizetni. A szolgáltatás használatához előbb regisztrálnod kell a Díjnet oldalán. Bővebb információt a következő oldalon találsz: https://hu.upcdirect.com/ugyfelszolgalat/fizetesi-modok.
  4. Tudok kivonatot nyomtatni a weboldalon és a kinyomtatott kivonat segítségével fizetnem a számláimat? Nem, a kinyomtatott kivonat alapján nem lehet fizetni, mivel nem tartalmazza a befizetésekhez szükséges utalványt. Helyette további fizetési módok közül választhatsz (banki átutalás, rózsaszín postai csekk, sárga csekk, Díjnet, stb.).
  5. Miért nem tartalmazza az aktuális egyenlegem a befizetésemet? A friss befizetések azért nem jelennek meg az aktuális egyenlegen, mert néhány napot igényel azok feldolgozása. Ha a befizetés 5 napnál régebben történt, kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, vagy küldd el a fizetési bizonylatot a befizetes@upcdth.lu e-mail címre.
  6. Miért nem tölthető le a számlám? Friss számlád azért nem tölthető még le, mert akár 10 napot is igénybe vehet, míg a PDF a My UPC Direct fiókjába kerül. Amennyiben régi számláid nem érhetők el PDF-ben, kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a 1214-es telefonszámon.
  7. Visszamenőleg meddig találhatom meg a nyilatkozatomat? Valamennyi régi nyilatkozatodat a My UPC Directen belül találod meg. Itt minden számlakivonat-előzmény elérhető.

Szolgáltatási tudnivalók

  1. Miért kell frissítenem a kártyámat? Akkor kell frissítened a kártyádat, ha egy vagy több olyan csatorna hiányzik, amelyek egyébként a szolgáltatásod részét képezik. Akkor is szükséges frissítened kártyát, ha régóta (több mint egy hónapja) nem használtad a berendezést, vagy ha az ki volt kapcsolva.
  2. Mit kell tennem, ha hosszú szabadságra megyek? Először is nagyszerű időtöltést kívánunk! Ha több hétig leszel távol, hazaérkezéskor a médiabox frissítést igényelhet. Mindez nagyon egyszerű:
    - Lépj be a következő linken, és add meg az azonosítóidat.
    - A felső navigációs sorban kattints a „Szolgáltatások” menüre.
    - Kattints a „Televízió” gombra. Itt találod az eszközeid listáját.
    - KVégül kattints a frissíteni kívánt eszköz neve melletti „Frissítés” gombra
  3. Hiányzik néhány csatorna. Hogyan nézhetem őket újra? Időnként a médiaboxban elhelyezett smart kártya frissítést igényel. A frissítés nem is lehet egyszerűbb, rövid útmutatónkat követve kedvenc csatornáid pillanatok alatt újra működni fognak:
    - Lépj be a következő linken, és add meg az azonosítóidat.
    - A felső navigációs sorban kattints a „Szolgáltatások” menüre.
    - Kattints a „Televízió” gombra. Itt találod az eszközeid listáját.
    - Végül kattints a frissíteni kívánt eszköz neve melletti „Frissítés” gombra
  4. A nyaralómban nem működik a tévé. Mit tegyek? Ha a szolgáltatás egy vagy több hónapja ki van kapcsolva, a tévészolgáltatás visszaállításáért frissítened kell a smart kártyát. Mindez nagyon egyszerű:
    - Lépj be a következő linken, és add meg az azonosítóidat.
    - A felső navigációs sorban kattints a „Szolgáltatások” menüre.
    - Kattints a „Televízió” gombra. Itt találod az eszközeid listáját.
    - Végül kattints a frissíteni kívánt eszköz neve melletti „Frissítés” gombra
  5. Hogyan ellenőrizhetem a jelerősséget? A sikeres frissítéshez STB/TV-nek elégséges jelerősségre van szüksége. A megfelelő jelerősséget az éterben ingyenesen fogható CT24-es csatornán ellenőrizheted. Amennyiben az említett csatorna nem működik, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a 1214-es telefonszámon.
  6. Hogyan frissíthetem a kártyámat vagy állíthatom vissza a PIN-kódomat? A szolgáltatások fülön kattints a „Televízió” gombra. Itt lehetőséged nyílik a smart kártya frissítésére vagy a PIN-kód visszaállítására. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a pontos kártyaszámot kell kiválasztani az eredményes frissítéshez vagy a PIN-kód visszaállításhoz. Kérjük, előbb ellenőrizd a kártyaszámot.
  7. Frissíthetek kétszer egymás után? Igen, egymás után kétszer is frissíthetsz, ám a két frissítés között 5 percet várnod kell. Ennek a funkciónak a célja a rendszertúlterhelés megelőzése.
  8. Válthatok csomagot a My UPC Directről? Nem, csomagjodat nem tudod változtatni ezen a felületen. Ha módosítani szeretnéd csomagodat, kérjük hívd ügyfélszolgálatunkat a 1214-es telefonszámon.
  9. Felmondhatom szerződésemet a My UPC Directen keresztül? Nem, az alkalmazás nem engedélyezi a szerződés felmondását. Ehhez, kérjük, hívd ügyfélszolgálatunkat a 1214-es telefonszámon, vagy lépj velünk kapcsolatba a weboldalon (https://upcdirect.hu/ugyfelszolgalat/gyakran-ismetet-kerdesek/csatlakozz-hozzank/)
  10. Frissítettem a kártyát vagy visszaállítottam a PIN-kódot, a problémák viszont továbbra is fennállnak. Kérjük, bizonyosodj meg arról, hogy a megfelelő parancsot használtad a megfelelő kártyához. Ha a probléma továbbra is fennáll, hívd ügyfélszolgálatunkat a 1214-es telefonszámon.

Mediabox üzenetek

  1. Olvasás előtt véletlenül kitöröltem az egyik üzenetet. Vissza tudom állítani? Az értesítést sajnos nem tudod visszaállítani. A törölt üzenetek nem állíthatók vissza.
  2. Tudok válaszolni az üzenetekre? Mivel az üzeneteknek csak az értesítés a célja, azokra nem tudsz válaszolni. Helyette, kérjük, használd a “Kapcsolat” menüpontot.

Személyes adatok

  1. Hogyan tudom frissíteni személyes adataimat? Személyes adataidat a felső navigációs menüben található “Profil” gombra kattintva frissítheted. Ezen az oldalon találod a neved, telefonszámod, lakcímed és e-mail címed. A “Változtatás” gombra kattintva módosíthatod vezetékes vagy mobiltelefonszámod, számlázási címed és e-mail címed.
  2. Mit jelent a másodlagos e-mail cím? Nem kötelező, de lehetőséged van másodlagos e-mail cím megadására. Ennek segítségével állíthatod vissza a fiókodat, ha esetleg elfelejtenéd a jelszavad.

Kapcsolatfelvételi űrlap

  1. Hogyan tudom követni, hogy üzeneteimet sikerült-e elküldenem? Az üzenetek elküldése után egy megerősítő értesítés jelenik meg. Amint üzeneted eljutott valamelyik ügynökünkhöz, telefonon, e-mailben vagy levélben keresni fog, a problémától függően.
  2. Hogyan változtathatom meg a számlázási címemet? A számlázási cím megváltoztatásához a „Profil” felületen található aktuális cím melletti „Módosítás” gombra kell kattintani. A település neve mellett kattints a „Keresés” gombra. A találatok között egy vagy több település neve fog megjelenni. A listából válaszd ki a megfelelőt. Ezt követően megjelenik az „Utca” mező, amelybe gépeld be az utcád első betűjét. Látható lesz az utcák listája. Amennyiben mégsem, kérjük, várj egy pillanatot, amíg betöltődnek az utcanevek. Ez kicsivel tovább tarthat a sok utcával rendelkező városoknál. Ezt követően válaszd ki az utcát. Megjelenik a „Házszám” mező, ide írd a házszámot, majd ments. A címet kézzel is beállíthatod, ha a „Cím manuális beállítása” gombra kattintasz.

Kapcsolatba lépne velünk?

Már ügyfél vagyok

My UPC Direct fiók

Belépek/Regisztrálok

Még nem vagyok ügyfél

Kérdésem van!

Kérdésem van!