Megrendelés

  1. Hogyan jut a berendezés az otthonodba? Ki szereli be? A technikai eszközöket a UPC Direct hivatalos szerelője viszi ki egy előre egyeztetett időpontban. A hivatalos szerelő egy névre szóló, fényképes igazolvánnyal rendelkezik. A hivatalos szerelő elvégzi a technikai eszközök felszerelését, beüzemeli a készüléket, és részletesen megismerteti az előfizetőt annak használatával.
  2. Hogyan tudom megrendelni a szolgáltatást? Honlapunkról, mindössze ki kell választanod a megfelelő szolgáltatás(oka)t és személyes adataid kitöltése után elküldeni a megrendelését. A szolgáltatást megrendelheted a UPC Direct közel 100 hivatalos forgalmazójánál is országszerte vagy a 1214-es telefonszamon hétköznap 08:00-20:00 és hétvégén 10:00 - 20:00 óra között.
  3. Milyen programcsomagok rendelhetők meg? A választható csomagok listáját megtalálod honlapunkon. Az alap előfizetés mellé prémium és csomagokat és további mediaboxokat is rendelhetsz előfizetésedhez.
  4. Van-e valamilyen állandó kedvezmény? A mindenkori kedvezményekről az megrendelés oldalon, az egyes alapcsomagok oldalán találsz bővebb tájékoztatás vagy érdeklődhetsz ügyfélszolgálatunkon a 1214-es telefonszámon.
  5. Tudok-e kedvezményesen szolgáltatást megrendelni? Kedvezményes ajánlataink megtekintéséhez kattints ide.
  6. Mennyi időt vesz igénybe a beüzemelés a megrendeléstől számítva? A beüzemelési idő Általános Szerződési Feltételeink szerint maximálisan 30 nap, tapasztalataink szerint azonban 10-15 nap alatt be van üzemelve a szolgáltatás.
  7. Milyen feltételekkel vehető igénybe a UPC Direct szolgáltatás? A UPC Direct szolgáltatás az Általános Szerződési Feltételek szerint vehető igénybe. Az egyes akciókra vonatkozó feltételek az ÁSZF akciókra vonatkozó mellékletében találhatók.

Kapcsolatba lépne velünk?

Már ügyfél vagyok

My UPC Direct fiók

Belépek/Regisztrálok

Még nem vagyok ügyfél

Kérdésem van!

Kérdésem van!