Csomagmódosítás

  1. Miért érdemes bővíteni a szolgáltatást? Mert DVR-csomagokkal élvezheted a műsorrögzítő funkció előnyeit, valamint az alapelőfizetési csomagod mellé több kiegészítő prémiumcsomagot is rendelhetsz, mely minden korosztály számára színvonalas szórakozást nyújt digitális minőségben. Aktuális ajánlatainkat megtekintheted itt.
  2. Szükséges-e kiszállás a munkálatok elvégzésére? Prémium tartalmat kiszállás nélkül online, vagy telefonos megrendelés esetében központi aktiválással biztosítjuk. További médiabox vagy DVR- funkcióval (digitális videorögzítő) rendelkező médiaboxra történő váltás esetén kiszállás szükséges. Kiszállás szükséges továbbá az internet és telefonszolgáltatások helyszíni telepítéséhez is.
  3. Tudok-e kedvezményesen prémium csomagot megrendelni? Természetesen meglévő határozott idejű szerződés mellett is van lehetőség kedvezményesen prémiumcsomagot rendelni. További információkért kérjük, tekintsd meg aktuális ajánlatainkat.
  4. Prémiumcsatorna megrendelése esetén szükséges-e a televíziókészülék vagy a médiabox hangolása? Nem, a médiabox a műholdas kapcsolat révén automatikusan megjeleníti a megrendelt csatornát.
  5. Van-e lehetőség szolgáltatásbővítésre meglévő határozott idejű szerződés mellett? Hűségidő alatt is igényelhetsz nagyobb csomagot, 2., 3. vagy 4. médiaboxot (televízióhoz biztosított médiaboxot), extra csomagot, vagy akár digitális videorögzítő funkcióval rendelkező médiaboxot (DVR, akár 2 televízióra is). Meglévő előfizetése mellé már vezetékes internet és telefonszolgáltatásokat is rendelhetsz egy csomagban, csomagváltással. Ebben az esetben a szerződés határozott ideje újraindul.
  6. Hogyan rendelhetem meg a szolgáltatás bővítést? A kiválasztott prémium csomagot, a szolgáltatás bővítését honlapunkon, vagy a 1214-es telefonszámon rendelheted meg.

Egyéb szolgáltatás módosítás

  1. Van díja a költöztetésnek? A költöztetés a UPC Direct szolgáltatója felé ingyenes, az előfizetőnek a címváltozásról csak bejelentési kötelezettsége van. Az antenna leszerelésének, ill. az új helyen történő telepítésének a költsége viszont az előfizetőt terheli, melyet az áttelepítést végző szakembernek kell kifizetni.
  2. Külföldre költözöm. Ott is igénybe vehetem a UPC Direct szolgáltatást? Természetesen, hiszen a szolgáltatás Magyarország területén belül nem helyhez kötött.
  3. Ha új lakásba költözöm, vihetem magammal a szolgáltatást? Természetesen, hiszen a szolgáltatás Magyarország területén belül nem helyhez kötött.
  4. Milyen feltételekkel szüneteltethetem a szolgáltatásomat? Egy naptári évben maximum 6 (hat) hónapos időtartamra vagy jogosult kérni a szolgáltatás szüneteltetését. Amennyiben hivatalosan kérted a szerződés megszüntetését, már nem áll módodban kérni a szüneteltetést. Ha a szüneteltetést hűségidőszak alatt kérted, a hűségidőszak időtartama a szüneteltetéssel azonos időtartammal automatikusan meghosszabbodik. A szolgáltatás visszakapcsolásának árlistában szereplő díját ebben az esetben felszámíthatjuk.
  5. Szüneteltethetem-e a szolgáltatást? Amennyiben szeretné szüneteltetni szolgáltatását, kérjük azt legkésőbb a szüneteltetés előtt 5 munkanappal jelezze Telefonos Ügyfélszolgálatunknak, a 1214-es telefonszámon. Felhívjuk figyelmét, hogy a szüneteltetés legrövidebb időtartama 1 hónap, egy naptári évben pedig összesen 6 hónap a maximális szüneteltetés hossza.
  6. Van a szüneteltetésnek díja? A szüneteltetés ideje alatt 1250 Ft/hó készenléti díjat számlázunk ki.

Lemondás, Lefele módosítás

  1. Mi történik, ha szerződésemet a hűségidő alatt mondom fel? A hűségidő vállalásáért biztosított kedvezményeket az előfizető elveszti, és köteles visszamenőleg egy összegben megtéríteni a UPC Direct szolgáltatójának.
  2. Mi történik, ha a hűségidő lejárta után mondok le egy prémium csomagot? A prémium csomag előfizetési díját a következő számla ebben az esetben még tartalmazni fogja (a lemondás idejétől függően), viszont az azt követő számlából a lemondást követő időszakra befizetett díj automatikusan jóváírásra kerül.
  3. Mikor szűnnek meg a prémium csomagok, amiket lemondok? Ha tárgyhó 05-20. között jelzi lefelémódosítási kérelmét, a beszélgetéstől számított 10-15 percen belül. Ha a tárgyhó 20-a és következő hónap 05-e között jelzi lemondási kérelmét, azt a beszélgetés alatt regisztráljuk és 05-i dátummal végezzük el.
  4. Hányszor lehet prémium csomagot lemondani? Egy hónapon belül csak egyszer lehet prémium csomagot lemondani.
  5. Mi történik, ha hűségnyilatkozattal nem rendelkező szerződést bontok fel? Megkérjük, hogy a médiaboxot, a hozzá tartozó kártyát és a távirányítót a levélben kijelölt forgalmazói ponton add le. Ha a szerződéskötéskor a letéti díjat fizettél, azt a felmondási idő lejártával visszautaljuk.
  6. Hogyan lehet felbontani a UPC Direct szolgáltatásra vonatkozó előfizetői szerződést? A gyors és kényelmes ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy felmondási szándékodat telefonos ügyfélszolgálatunkon jelezd (1214), és a megfelelő menüpont kiválasztása után ügyintézőnk készséggel áll a rendelkezésedre. Az előfizető az előfizetői szerződést írásban, illetve szóban bármikor jogosult rendes felmondással felmondani. Felmondásodat eljuttathatod ügyfélszolgálati irodánkhoz is szóban vagy írásban tett bejelentéssel. A szerződés megszűnése nem mentesíti az előfizetőt a jogviszonyból eredő esetleges tartozásai kiegyenlítésének kötelezettsége alól. A UPC Direct szolgáltatója egy válaszlevélben küld értesítést a lemondás határidejéről, illetve arról, hogy melyik forgalmazóhoz kell visszavinned a berendezést, a felmondási határidő lejárta után számított 8 munkanapon belül. A UPC Direct szolgáltatás az Általános szerződési feltételek alapján a felmondási határidő napján megszűnik, a pénzügyi elszámolásról, esetleges túlfizetéséről vagy hátralékáról utolsó számlalevelét a lemondást követő hónap elején kapod kézhez. A technikai eszközök leadásához szükséges jegyzőkönyvet a hivatalos forgalmazói ponton kell kitöltened.
  7. Milyen eszközök maradnak a tulajdonomban, és mit kell leadnom szerződésbontás esetén? Az antenna minden esetben az előfizető tulajdonában marad. Le kell adni a médiaboxot, a hozzá tartozó távirányítót, a smart kártyát és a csatlakozókat.
  8. Hol kell leadnom a technikai eszközöket? A lemondási szándék jelzését követően a UPC Direct szolgáltatója egy visszaigazolást küld, amely tartalmazza annak a hivatalos forgalmazónak a nevét címét és telefonszámát, ahol a technikai eszközöket le lehet adni. Amennyiben nem megfelelő a levélben megjelölt forgalmazói pont, akkor bárhol leadhatod levél nélkül is az eszközöket. A forgalmazói pontok elérhetőségét megtalálod a https://hu.upcdirect.com/ugyfelszolgalat/hivatalos-forgalmazok oldalon.
  9. Költöztetés után melyik hivatalos forgalmazóhoz javasolt fordulni? Minden esetben célszerű a vásárlás helyére visszafáradni. A beüzemelési jegyzőkönyvön szerepel ennek az elérhetősége. Amennyiben ez nem megoldható, bármelyik hivatalos forgalmazót felkeresheted.
  10. Ha lemondom a szolgáltatást, hogyan és mikor kapom vissza a letéti díjat? A jegyzőkönyv aláírása után megközelítőleg 1 hónappal postai úton történik a visszafizetés. Amennyiben a jegyzőkönyvben bankszámlaszámot adtál meg, a visszautalás történhet banki úton is. Ehhez azonban a lemondó nyilatkozat során jelezni kell, hogy az összes berendezést visszaszolgáltattad, majd a túlfizetéses számlára visszautalási igényt kell leadni. A letéti díj visszautalását a 1214-es telefonszámon kell igényelni.

Kapcsolatba lépne velünk?

Már ügyfél vagyok

My UPC Direct fiók

Belépek/Regisztrálok

Még nem vagyok ügyfél

Kérdésem van!

Kérdésem van!