Internet

  1. Milyen internetes tevékenységekre tudom használni a 10,00 Mbit/s sebességű internetet? A 10,00 Mbit/s segítségével biztosított a korlátlan levelezés, általános böngészésisebesség-probléma nélkül. Pl. Skype és Viber szolgáltatások használata, akár videóátvitellel is. Gondtalan Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest stb. használat, illetve YouTube vagy egyéb videómegosztók nézése normál minőségben.
  2. Az internet és a televízió szolgáltatás minősége függ egymástól? Nem, szolgáltatásunk egyik hatalmas előnye, hogy a helyhez kötött internet és a telefonszolgáltatások vezetékes hálózaton érkeznek az otthonodba, míg a televízió továbbra is műholdas technológián keresztül fogható. Ennek köszönhetően együttes használatuk nem okoz semmilyen jellegű minőségromlást.
  3. A sebességmérő teszt (speedtest.net) és a szerződésbeli sebesség jelentősen eltér. Mi a teendő ilyen esetben? Kérjük, először ellenőrizd számítógépedet, laptopodat stb. hogy az teljesen vírusmentes! Futtasson megfelelő internet biztonsági szoftvereket a vírusok, kéretlen és rosszindulatú alkalmazások feltárásra. Nagyon sok esetben vírusok lassítják az eszközök/operációs rendszerek optimális működését, aminek szintén lehet hatása az internet kínált sávszélességére és letöltési sebességére. Ha teljesen vírusmenetes az eszköz és továbbra sem megfelelő az internet sebessége, vizsgáld meg eszközöd konfigurációját (hardver/szoftver) hogy megfelelően működik-e, nincs-e valamilyen műszaki vagy beállítási probléma pl. eszköz hálózati kártyájával vagy a hálózati beállításokkal. Amennyiben továbbra is fennáll a releváns különbség a mért sebesség és a szerződött sebesség között, kérjük, hívd ügyfélszolgálatunkat a 1214-es telefonszámon, ahol kollégáink örömmel segítenek.
  4. Miért nem tudok nagyobb sebességű internetcsomagot igényelni az előfizetői címemen? A megrendelhető maximális letöltési sebesség (kínált sávszélesség) többek között függ az adott felszerelési címen lévő hálózat vonali paramétereitől, valamint felszerelési cím (beüzemelés helye) és a központ távolságától. A szolgáltató tájékoztat az elérhető legmagasabb kínált sávszélességről a szolgáltatás megrendelése folyamán.
  5. Van lehetőségem csak az internetszolgáltatást megrendelni? Nem.
  6. Van lehetőségem az internetet egyszerre több eszközön is használni? Természetesen igen, a szolgáltatáshoz kapott smartboxhoz nem szükséges külön router vásárlása, hiszen az eszköz már rendelkezik WiFi funkcióval is, így egyszerűen és könnyen használható. A smartbox hátsó oldalán a Wifi használatához szükséges minden információ rendelkezésre áll.
  7. Mi történik a számhordozás során? Az előfizetőnek a számhordozási igényét – az új előfizetői szerződés megkötésére vonatkozó igénybejelentésével egyidejűleg az átvevő szolgáltató részére kell bejelentenie. A bejelentés mellé szükséges csatolni az előfizetői számhordozási nyilatkozatot (online itt tölthető le). Az igénybejelentés során az előfizetőt az átvevő szolgáltató azonosítja, nyilatkoztatja, hogy az előfizetőnek az átadó szolgáltatóval szemben lejárt számlatartozása vagy az átadó szolgáltató és az előfizető közötti, a szolgáltatáshoz kapcsolódó egyéb lejárt tartozása van-e, és új előfizetői szerződést köt. Az átvevő szolgáltató és az előfizető megállapodnak a számhordozásról és a számátadási időablakról, amely alatt a számhordozás megtörténik, majd az előfizető az átvevő szolgáltatónak megbízást ad a számhordozás lebonyolítására. A számhordozási megállapodás a hordozási igény KRA-ba történő bejelentésével lép hatályba. Az átvevő szolgáltató az előfizetőt az előfizetői számán kívül okiratokban, okmányokban meghatározott módon azonosítja. További információkért, kérjük olvassa el az egyéni előfizetők részére nyújtott vezetékes telefonszolgáltatásra és internet szolgáltatásra vonatkozó Általános szerződési feltétek 1. számú mellékletének B szekcióján belül az 5. pontot.
  8. Ki aktiválja az internetkapcsolatot? Az internetkapcsolat akkor jön létre, amikor a UPC Direct szerelője a szolgáltatáshoz mindenképpen szükséges smartboxot a helyszínre viszi, beüzemeli és aktiválja a szolgáltatást.
  9. Van lehetőség fix IP címet rendelni? Fix IP címet nem biztosít előfizetői számára a Szolgáltató.

Vezetékes Telefon

  1. Mi történik a számhordozás során? Az előfizetőnek a számhordozási igényét – az új előfizetői szerződés megkötésére vonatkozó igénybejelentésével egyidejűleg az átvevő szolgáltató részére kell bejelentenie. A bejelentés mellé szükséges csatolni az előfizetői számhordozási nyilatkozatot (online itt tölthető le). Az igénybejelentés során az előfizetőt az átvevő szolgáltató azonosítja, nyilatkoztatja, hogy az előfizetőnek az átadó szolgáltatóval szemben lejárt számlatartozása vagy az átadó szolgáltató és az előfizető közötti, a szolgáltatáshoz kapcsolódó egyéb lejárt tartozása van-e, és új előfizetői szerződést köt. Az átvevő szolgáltató és az előfizető megállapodnak a számhordozásról és a számátadási időablakról, amely alatt a számhordozás megtörténik, majd az előfizető az átvevő szolgáltatónak megbízást ad a számhordozás lebonyolítására. A számhordozási megállapodás a hordozási igény KRA-ba történő bejelentésével lép hatályba. Az átvevő szolgáltató az előfizetőt az előfizetői számán kívül okiratokban, okmányokban meghatározott módon azonosítja. További információkért, kérjük olvassa el az egyéni előfizetők részére nyújtott vezetékes telefonszolgáltatásra és internet szolgáltatásra vonatkozó Általános szerződési feltétek 1. számú mellékletének B szekcióján belül az 5. pontot.
  2. Mikor történik meg ténylegesen a számhordozás? A számhordozási időablakban, munkanapokon este 20 órától 24 óráig.
  3. Számváltozás esetén hogyan tudom értesíteni az engem hívókat, hogy megváltozott a telefonszámom? Ha saját kérelmedre megváltozik a számod, külön megrendelésre a régi számodat hívók 30 napon keresztül automatikusan szöveges tájékoztatást kaphatnak az új hívószámodról.
  4. Igénybe vehető fax, egyéb adatszolgáltatás is? A UPC Direct fax és egyéb telefonos adatszolgáltatást nem nyújt. A hálózatból az emelt díjas (audiofix/audiotex) számok nem hívhatók.
  5. A UPC Direct hálózatából kezdeményezhető emelt díjas (audiofix/audiotex) telefonszámok hívása? Hálózatunkból az emelt díjas (audiofix/audiotex) számok nem hívhatók.
  6. Van lehetőség arra, hogy korlátozzam a bejövő hívásaimat? Igen, például a NE ZAVARJ szolgáltatás keretein belül, amely lehetőséget biztosít, hogy az általad meghatározott időszakban minden bejövő hívást letilthass telefonkészüléked segítségével. Amennyiben a telefonszámodra hívást kezdeményeznek, a hívót a telefonközpont egy hangbemondással tájékoztatja a hívás letiltásáról.
  7. Van lehetőség arra, hogy a rejtett számról érkező bejövő hívásaimat blokkoljam? Lehetőséged van arra, hogy a rendszer minden olyan hívást elutasítson, amelynél a hívószámkijelzést letiltották. Ilyenkor a hívó a következő hangbemondást hallja: „A hívott fél kérésére rejtett számú hívások nem kapcsolhatók. Kérjük, engedélyezze hívószáma kijelzését, és próbálja újra a hívást.” A „rejtett számról érkező hívás elutasítása” szolgáltatás beállítása: Emeld fel a telefonkagylót, és várj a tárcsahangra. Üsd be a *71# billentyűket. A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a rejtett számok elutasításának bekapcsolását. A „rejtett számról érkező hívás elutasítása” szolgáltatás törlése: Emeld fel a telefon kagylót, és várj a tárcsahangra. Üsd be a #71# billentyűket. A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a rejtett számok elutasításának bekapcsolását.
  8. Korlátozhatom a kimenő hívásaimat? A szolgáltatás keretében korlátozhatod kimenő hívásaidat. Ezt jelszó segítségével aktiválhatod, és bármikor megváltoztathatod. A korlátozott számok hívásakor a hangbemondást hallasz, amely figyelmezteti, hogy az adott hívásirányba történő beszélgetések jelenleg tiltott állapotban vannak. Korlátozási lehetőségek az alábbi hívásirányokra vonatkozhatnak: hívásirány kód, nemzetközi hívások letiltása (00).
    1. Nemzetközi és emeltdíjas hívások letiltása (00;0691;0690) - nem alkalmazandó
    2. Minden távolsági hívás letiltása (06)
    3. Csak ingyenes hívások kezdeményezhetők
    4. Emeltdíjas hívások (0690; 0691) és adományvonalak letiltása - nem alkalmazandó
    5. Mobilhívások korlátozása (0620, 0630, 0670)
    6. A híváskorlátozás jelszó használatával történhet, melyet te állíthatsz be az első használat előtt. A jelszó bármely, általad kiválasztott 4 jegyű szám lehet 0000-tól 9999-ig. Az első használat előtt a jelszó alapértéke 0000.
    A jelszó megváltoztatása:
    1. Emeld fel a kagylót és várd meg a tárcsahangot
    2. *35*régi jelszó*új jelszó*új jelszó#
    3. A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a jelszó megváltoztatását. Kérjük, jegyezd meg ezt a jelszót, mert a későbbiekben ezzel tudod saját készülékedről feloldani a korlátozást, vagy másik korlátozást megadni. Híváskorlátozás aktiválása:
    1. Emeld fel a kagylót, és várd meg a tárcsahangot
    2. * 3 4 * kód+jelszó #
    3. A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a híváskorlátozás bekapcsolását. Híváskorlátozás feloldása:
    1. Emelje fel a kagylót és várja meg a tárcsahangot
    2. * 3 4 * kód+jelszó #
    3. A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a híváskorlátozás bekapcsolását. Híváskorlátozás feloldása:
    1. Emeld fel a kagylót és várd meg a tárcsahangot
    2. # 3 4 * jelszó #
    3. A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a híváskorlátozás feloldását. Figyelem! A híváskorlátozás kikapcsolása minden korábbi korlátozást felold. Ha szándékodban áll bármelyik korlátozást fenntartani ismét aktiválnod kell a kiválasztott kódú korlátozást!
  9. Van bármilyen különbség a ”rejtett” és a ”titkos” telefonszámok között? A titkos szám azt jelenti, hogy az előfizető kérésére, erre vonatkozó nyilatkozata alapján kapcsolási száma nem jelenik meg semmilyen előfizetői névjegyzékben, és a tudakozó sem ad róla információt. A szolgáltató az erre vonatkozó igényeket heti rendszerességgel adja át a társszolgáltatók részére. A rejtett szám csak annyiban különbözik, hogy a tudakozó tudakozódásra kiadja az előfizetői adatokat.
  10. Milyen készülék alkalmas a telefonszolgáltatás igénybe vételéhez? A UPC Direct a helyhez kötött telefonszolgáltatáshoz nem biztosít telefonkészüléket. A szolgáltatás bármilyen analóg RJ11-es csatlakozóval rendelkező, tone üzemmódú készülékkel használható. Bizonyos elavult készüléktípusokkal (pl. tárcsás telefonnal) a szolgáltatás nem használható.
  11. A szolgáltatáshoz a telefonkészülék is jár? A telefonkészülék biztosítását nem tartalmazza a szolgáltatás.

Kapcsolatba lépne velünk?

Már ügyfél vagyok

My UPC Direct fiók

Belépek/Regisztrálok

Még nem vagyok ügyfél

Kérdésem van!

Kérdésem van!