A UPC Directről

Budapest, 2015. március 5. – A UPC DTH S.à r.l., Közép- és Kelet-Európa vezető műholdas televíziós szolgáltatója tovább bővíti kínálatát a Scripps Networks International két gasztro- és életmód-csatornájával, amelyek szórakoztatva kalauzolják a nézőket az élet több területére.

A UPC kábeles előfizetői október 8-tól a digitális bronze alapcsomagban, a UPC Direct műholdas tévészolgáltató előfizetői pedig már a mai naptól a Direct Medium csomagban láthatják a Paramount Channel műsorát. Ezzel párhuzamosan mostantól a szolgáltatók a Nick Jr., és a Comedy Central Extra csatornákat is kínálják a nézőknek, a UPC a digitális gold csomagjában, a UPC Direct pedig Direct+ csomagjában. A UPC kábeltévés ügyfelei emellett az MTV Hits zenecsatorna adását is elérhetik ezentúl.

A Viacom International Media Networks-szel (VIMN) kötött megállapodás értelmében a médiacég több csatornája is lényegesen több háztartásba juthat el mostantól, hiszen a UPC kábeles és a UPC Direct műholdas kínálata is bővül ezekkel a tartalmakkal. Ezzel a Viacom portfólió legfiatalabb tagja, a Paramount Pictures stúdió közelmúltbeli klasszikus és nagysikerű mozifilmjeit sugárzó Paramount Channel már valamennyi nagy, illetve közepes hazai szolgáltató választékában megtalálható és több mint két millió magyar háztartásban elérhető.

Ezzel párhuzamosan a piacvezető Nickelodeon gyermekcsatorna „kistestvére”, a Nick Jr. is bekerült a két szolgáltató választékába. A 2-6 éves korcsoportot szórakoztatva nevelő gyerekadó a UPC Magyarország digitális gold csomagján keresztül jut el az előfizetőkhöz. A UPC Directnél a Direct+ csomag részeként élvezhetik az ügyfelek a Nick Jr. csatorna kínálatát, amennyiben rendelkeznek új HD-kompatibilis (Humax mediabox vagy DVR), vagy mpeg4-kompatibilis készülékkel. Ezen csomagokba került be a portfólió két másik tagja, a Comedy Central Extra és – kábelen – az MTV Hits is. A UPC Magyarország a közeljövőben a tervek szerint még tovább bővíti a Viacom palettájáról digitális kábeltévés szolgáltatásának zenei kínálatát.

„Fontos mérföldkőhöz érkeztünk. A UPC Magyarországra és a UPC Directre vonatkozó megállapodás jó visszaigazolás arra, hogy az általunk kínált kiterjedt portfólió nem csak minden nézőnek, de a szolgáltatóknak is komoly értéket képvisel. Ezzel együtt ez egy újabb fontos lépés, hogy megszilárdítsuk piaci pozíciónkat a 18-49-es kereskedelmi célcsoportban, mint Magyarország harmadik legerősebb televíziós- és második kábelportfóliója” – hangsúlyozta Bartosz Witak, a csatornákat üzemeltető VIMN Kelet-Európáért és Izraelért felelős ügyvezető igazgatója.

A UPC Directet érintő regionális megállapodásnak köszönhetően a Paramount és a Comedy Central Extra csatornák háztartásszám bővülése Szlovákiát, Csehországot és Romániát is érinti. A műholdas szolgáltató - Magyarországhoz hasonlóan - október 6-ától kezdődően teszi hozzáférhetővé előfizetőinek digitális alapcsomagjában a Paramount Channel és digitális bővített csomagjában a Comedy Central Extra csatornákat.

Sajtó