A UPC Directről

Budapest, 2015. március 5. – A UPC DTH S.à r.l., Közép- és Kelet-Európa vezető műholdas televíziós szolgáltatója tovább bővíti kínálatát a Scripps Networks International két gasztro- és életmód-csatornájával, amelyek szórakoztatva kalauzolják a nézőket az élet több területére.

2015. április 7-től a Scripps Networks International által üzemeltetett Fine Living és Food Network csatorna műsorait élvezhetik Magyarországon a UPC Direct, Csehországban és Szlovákiában a freeSAT, Romániában pedig a Focus Sat ügyfelei. Ezek mellett a Duna HD is elérhetővé válik a UPC Direct ügyfelei számára.

A Food Network, a világ vezető gasztro-, szórakoztató és életmód-csatornája márciusban mutatja be új, nagy várakozások övezte show-ját, amely a Siba asztala: Válogatott finomságok címet viseli, és a Food Network szakácsa, Siba Mtongana főszereplésével kerül adásba. A főzőshow-ban Siba a modern Dél-Afrika gazdag gasztrokultúráját ismerteti meg a nézőkkel. A barátai részvételével rendezett vacsorapartikon Siba olyan gyors főzési tippeket mutat be, amelyek segítségével szenzációs ételeket varázsolhatunk az asztalra. A Food Network másik népszerű műsorában, a Felszeletelve (Chopped) című show-ban négy ambiciózus szakács verseng egymással, és ad számot ügyességéről, gyorsaságáról és találékonyságáról. A szakácsoknak különböző alapélelmiszerekből kell elkészíteniük egy egyedülálló háromfogásos ételsort. A kérdés az, hogy az elkészült művekkel le tudják-e nyűgözni a zsűrit – vagy mennek a levesbe?

Az innovatív lakberendezőket, dizájnereket, életmódgurukat és szakácsokat a világ minden tájáról felvonultató Fine Living csatorna olyan műsorokkal bővíti kínálatát, mint például a Killer Kitchen Makeover, amelyben a két unokatestvér és jóbarát, Anthony Carrino és John Colaneri idejétmúlt, kényelmetlen otthonok nagy lélegzetű átalakításával valósítja meg a tulajdonosok titkos álmait. A Keasha’s Perfect Dress műsorban a divat iránt elhivatott híres esküvői stylist, Keasha Digsby egy felkapott esküvői ruhaszalonba kalauzolja el a nézőket: izgalmas ruhapróbáknak, átalakításoknak, nagy reményeknek és nehéz döntéseknek lehetünk tanúi – végigkísérhetjük a menyasszonyok küzdelmekkel teli útját az álomruha megtalálásáig.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy a Food Network és a Fine Living bevezetésével inspirációt nyújthatunk nézőinknek az egyéni életstílus kialakításához. Rendszeres felmérésekkel gondoskodunk arról, hogy programjaink tartalma, illetve választéka összhangban álljon nézőink elvárásaival. A két új csatorna Magyarországon a Direct+, a Cseh Köztársaságban és Szlovákiában a freeSAT plus, Romániában pedig a Focus Sat ügyfelei részére a Familia, illetve a Mozaic csomagok választékát fogja erősíteni. A bővítés tovább növeli már eleve gazdag csatornaválasztékunk értékét, és még több választási lehetőséget kínál ügyfeleink számára” – nyilatkozta Pinkola Zoltán, regionális értékesítési és üzletfejlesztési igazgató.

Jon Sichel, a Scripps Networks ügyvezető igazgatója (Egyesült Királyság és közel-keleti és afrikai térség): „Hosszú ideje kiváló kapcsolatot ápolunk a UPC DTH-vel, és nagy örömünkre szolgál, hogy viszonyunkat tovább mélyíthetjük Európa egyik legelismertebb és legméltányoltabb platformszolgáltatójával. Kiemelkedő minőségű gasztro- és életmódcsatornáink mostantól minden eddiginél szélesebb közönséghez jutnak el.”

A Food Network a 92-es programhelyen lesz elérhető a UPC Direct Direct+ és a freeSAT plus csomagjában, a Focus Sat előfizetőinek pedig a Mozaic csomagban. A Fine Living a 91-es programhelyen található majd a UPC Direct Direct+ és a freeSAT plus csomagokban, a Focus Sat előfizetői pedig a Familia csomag részeként érik el a csatornát. A UPC Direct ügyfelei a 7-es programhelyen érik el a Duna HD csatornát.

Annak érdekében, hogy az új csatornák számára helyet szabadítson fel a UPC DTH, törli kínálatából a Blackbelt TV és a Sport Klub adókat.

A UPC DTH S.à r.l.

A UPC DTH S.à r.l. a műholdas televíziós szolgáltatások minőségi szolgáltatója, amelynek székhelye Luxemburgban, a műholdas szolgáltatások európai fővárosában található. Szolgáltatásait Magyarországon, a Cseh Köztársaságban és Szlovákiában nyújtja, és kezeli a szolgáltató műholdas televíziós szolgáltatásait Romániában. A közvetlenül az otthonokat elérő, ún. Direct-To-Home (DTH) szolgáltatása, amely a magyar piacon UPC Direct, a cseh és szlovák piacokon freeSAT, míg a román piacon Focus Sat néven ismert, 783 300-nál is több ügyféllel rendelkezik (2014. december 31-i adat). A UPC DTH S.à r.l. több csatornát, jobb tartalmat, díjnyertes ügyfélszolgálatot és kiváló jelminőséget – például pengeéles, nagyfelbontású műsorokat – kínál ügyfeleinek.

A UPC DTH S.à r.l. a Liberty Global plc. tagja.

A Scripps Networks Interactive

A Scripps Networks Interactive (NYSE: SNI) az életmódműsorok egyik legjelentősebb gyártója lakberendezés, gasztronómia és utazás témában, amely tartalmait a televízióban, az interneten és az új platformokon jeleníti meg. Életmódműsorokból álló portfólióját olyan népszerű televíziós és internetes márkák alkotják, mint például a HGTV, a DIY Network, a Food Network, a Cooking Channel, a Travel Channel és a Great American Country, amelyek havonta több mint 177millió nézőhöz jutnak el az Egyesült Államokban.

A Scripps Networks International négy szórakoztató márkát (Asian Food Channel, Fine Living, Food Network és Travel Channel) forgalmaz több mint 170 országban és régióban Európában, a közel-keleti és afrikai térségben (EMEA), valamint az ázsiai és csendes-óceáni térségben, emellett az Egyesült Királyságban a BBC Worldwide által üzemeltetett UKTV, Kanadában pedig a Shaw Media vegyesvállalati partnereként van jelen. A részleg végzi a vállalat programlicencelési és terjesztési tevékenységét, amelynek révén a kiemelkedő minőségű tartalmak a világ több mint 220 országában és térségében érhetők el. A Scripps Networks International székhelye az Egyesült Államokban a Tennessee állambeli Knoxville-ben, illetve New Yorkban található; a vállalat emellett regionális irodákat is működtet Londonban, Szingapúrban és São Paulóban.

További információ: www.scrippsnetworksinteractive.com.

Sajtó