Miért érdemes online rendelnem?

Az online rendelés legnagyobb előnye, hogy nem kell üzletünkig utaznod, az üzletben sorban állnod, és pár perc alatt leadhatod a rendelésedet.

Hogyan adhatom le rendelésem?

  • Az oldalon installációs módok szerint tudsz előfizetést választani. Először is el kell döntened, hogy beszereléssel, vagy beszerelés nélküli, esetleg Online TV szolgáltatást szeretnél igénybe venni.

  • A megfelelő aloldalakon ezután válassz a neked megfelelő szolgáltatások közül.

  • A kiválasztott szolgáltatásra kattintva elviszünk az ajánlat-véglegesítő oldalra, ahol kiválaszthatod, hogy szeretnél-e prémium szolgáltatást igényelni alapcsomagod mellé, valamint rendelkezned kell az igényelni kívánt eszközökről is.

    Ha beszereléssel kéred a műholdas TV-csomagot, akkor tudsz választani, hogy hány mediaboxra van szükséged.

    Ha beszerelés nélkül veszed igénybe a műholdas TV-szolgáltatást, akkor választhatsz, hogy mediabox vagy CAM modul segítségével szeretnéd fogni a csomagodban lévő csatornákat.

  • Ezután összesítened kell a megrendelésedet, amelyet adataid megadásával, és azok elküldésével véglegesíthetsz. Ezekkel a lépésekkel szerződéskötést kezdeményeztél.

Miért van szükségünk személyes adataidra online?

Szeretnénk, hogy minél könnyedebb, egyszerűbb legyen a megrendelés, ehhez előre elkészítünk minden dokumentumot, amely a szerződéskötéshez kell. Emiatt van szükségünk minden személyes adatodra, amelyet az oldalon elkérünk tőled. Fontosnak tartjuk adataid védelmét, adatvédelmi nyilatkozatunkban tájékozódhatsz erről.

Hogyan lesz az online rendelésemből TV-szolgáltatás?

Amennyiben professzionális beüzemeléssel választottál csomagot, megrendelésed részleteit továbbküldjük hivatalos forgalmazóinknak, hogy feldolgozzák a megrendelést, és gondoskodjanak a beüzemelésről. A szerelőnk felkeres az általad megadott elérhetőségeden (telefonon), és egyeztet veled egy időpontot, amikor ki tud menni, és be tudja üzemelni a szolgáltatást. Amennyiben önálló beüzemeléses csomagot választottál, futárszolgálattal juttatjuk el Hozzád a választott eszközt. Online TV választása esetén a szolgáltatást a szerződéskötést követő pár órán belül aktiváljuk.

#

Mit csinál a szerelő, amikor beüzemeli a szolgáltatást?

Szolgáltatásainkat szakembereink üzemelik be számodra egy előre egyeztetett időpontban. Kimegy hozzád, majd felmérés és konzultáció után az ágazati szabványoknak megfelelően beüzemeli a műholdas berendezést, és megmutatja neked, hogyan működik új tévészolgáltatásod. A beüzemelési díj tartalmazza: a kiszállási díjat, konzultációt szerelés előtt a kiépítés felmérése alapján, az antenna és a kültéri egység felszerelését, a beltéri egység üzembehelyezését és funkcióinak bemutatását számodra.

További információ
#

Tényleg tudom nézni az adást mobilon, laptopon, okostévén vagy tableten is?

Így van! Nemrégiben indítottuk útjára a UPC Direct Now alkalmazást, amellyel mobilon, laptopon és tableten is nézheted számos csatorna adását, bejelölheted kedvenceidet az interaktív műsorújságban, beállíthatsz emlékeztetőket, hogy soha ne csússz le kedvenceidről, és egyes adókon újranézheted az adást. Mindehhez csak UPC Direct előfizetőnek kell lenned, és rendelkezned MyEnvironment hozzáféréssel. Ha még nincs, kattints ide és hozd létre! A UPC Direct Now appot pedig iOS és Android oprendszerre innen tudod letölteni, és itt olvashatsz róla még többet is:

Részletek