Vigyáz(z)unk egymásra!

Vigyáz(z)unk egymásra!

24.03.2020

Vigyáz(z)unk egymásra!

A koronavírus járvány miatt kialakult helyzetben mind ügyfeleink, mind kollégáink biztonsága kiemelten fontos számunkra, így kérünk, hogy ügyeidet elsősorban online, másodsorban telefonon intézd.

Online ügyintézés

Honlapunkon számos kérdésre választ találsz az Ügyfélszolgálat menüpont alatt:

Online fizetési módok

  • ■ Eseti banki átutalás: Havidíjadat eseti banki átutalással is fizetheted az ING Banknál vezetett bankszámlánkra történő közvetlen utalással.

    • Kedvezményezett neve: UPC DTH S.à r.l.

    • Kedvezményezett számlaszáma: 13700016-06497004

    • Összeg: A fizetendő összeget a sárga postai csekken vagy a My UPC Direct felhasználói fiókodban tudod megnézni. Nem vagy még My UPC Direct regisztrált felhasználó és segítségre van szükséged? Kattints ide.

    •  Közlemény: Mindenképp írd be 10 számjegyű UPC Direct ügyfélszámod, melyet a számlád jobb felső sarkában vagy a My UPC Direct fiókod Profil menüpontjában találsz. Nem kötelező, de a számlán található, 830-cal kezdődő 9 számjegyű számla sorszámot is beírhatod a beazonosítás megkönnyítése érdekében.

  • ■ Elektronikus fizetés: Töltsd le az iCsekk applikációt és használd a számládon található QR kódot a fizetéshez. További részeletekért kattints ide.

  • ■ Csoportos beszedési megbízás – Számlavezető bankodnál engedélyt adhatsz arra, hogy a UPC DTH S.à r.l. csoportos beszedési megbízás segítségével automatikusan levonja az bankszámládról a UPC Direct szolgáltatás havidíját. Így többé nem kell azon aggódnod, hogy esetleg elfelejted rendezni havi számládat.

 

My UPC Direct

My UPC Direct fiókodon keresztül az alábbi ügyeket tudod elintézni kényelmesen pár perc alatt:

  • ■ aktuális egyenleged megtekintése, számlád áttekintése, melyet online például banki átutalással fizethetsz be,
  • ■ korábbi számláid megtekintése és letöltése (aktuális számlád kb. 10 nap elteltével válik majd letölthetővé pdf-ként),
  • ■ Smart kártya frissítése, amennyiben a szolgáltatás elérésében tapasztalnál fennakadást,
  • ■ az általad megrendelt szolgáltatások áttekintése,
  • ■ személyes adataid (vezetékes vagy mobiltelefonszám, számlázási cím és e-mail cím) frissítése a Profil menüpont alatt,
  • ■ üzenetküldés az ügyfélszolgálatunknak
  • ■ bejelentkezés a FilmBox Live-ra illetve regisztráció a UPC Direct Now alkalmazásba.

 

Online Üzenetek és Chat

Amennyiben a fenti lehetőségek egyike sem adott választ kérdésedre, kérjük, válaszd az online kapcsolatfelvételt, írj nekünk cseten itt (jobb oldalt alul a Messenger ikonra kattintva) vagy Facebook üzenetben.

 

Telefonos ügyintézés

Ha a fenti opciók egyike sem nyújtott megoldást, és a felmerült probléma megoldása nagyon sürgős, akkor hívd a 1214-et.

Kollégáink mindent megtesznek, hogy kérésedre megoldást találjanak a lehető legrövidebb időn belül, de szeretnénk kérni a türelmedet az esetlegesen megnövekedett várakozási idő miatt.

 

Hivatalos forgalmazói pontok

Mind ügyfeleink, mind kollégáink biztonsága kiemelten fontos számunkra, ezért, kérünk, hogy kizárólag sürgős vagy nagyon szükséges esetben keresd fel üzleteinket.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a hatályos kormányrendeletnek megfelelően üzleteink visszavonásig, a megszokott időben nyitnak, és 15:00-kor zárnak.

A járványidőszak alatt több üzletünk zárva tart. Az erre vonatkozó információkat a weboldalunkon folyamatosan frissítjük, de az esetleges kellemetlenségek elkerülése végett arra kérünk, hogy mielőtt ellátogatnál bármelyik UPC Direct forgalmazói pontba, telefonon vedd fel a kapcsolatot az üzlettel.

Hivatalos forgalmazóink elérhetőségét ide kattintva éred el.

 

Kiszállás, hibaelhárítás

A szerelési munkálatok, hibaelhárítások továbbra is folynak, de ebben az esetben is előfordulhat megnövekedett várakozási idő.

Szeretnénk felhívni figyelmed, hogy mind a forgalmazói pontok látogatása, mind a személyes kiszállás során fontos betartani az alapvető higiéniás előírásokat:

  • ■ Minden esetben tartsátok be a 2 méteres távolságot egymástól, kerüljétek a testi kontaktot, viseljetek maszkot, kesztyűt!
  • ■ Ha szerelő érkezik lakásodba, lehetőség szerint egy személy tartózkodjon vele egy helyiségben.
  • ■ Miután elment tőled munkatársunk, fertőtlenítsd a kezelt eszközöket, szellőztess, moss kezet!
  • ■ Ha felkeresed boltunk egyikét, figyelj oda, hogy a boltban egyszerre csak annyian tartózkodjatok, amekkora a kiszolgáló személyzetünk. Ha többen vannak bent, kérjük, várakozz a bejárat előtt, tartva a 2 méteres távolságot.
  • ■ Amennyiben betegség tüneteit észleled magadon, kérjük egyeztess új időpontot a kiszállásra, illetve később látogass el üzletünkbe.

 

Köszönjük, hogy betartod javaslatainkat és fokozott figyelmet fordítasz az egészségmegőrzésre.

Vigyázzunk egymásra!

 

A krízisben is veled vagyunk!

A koronavírus miatt kialakult helyzetben szeretnénk az otthon töltött időt kellemesebbé tenni számotokra, ezért minden előfizetőnek elérhetővé tettük a FilmBox Pakot, illetve az összes gyermekműsort sugárzó csatornát 2020. március 17-től visszavonásig.

A megnyitott csatornák közül több elérhető a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül is, így a családban mindenki követheti a kedvenc műsorát – akár egy időben több eszközön is.

Az alábbi csatornák válnak elérhetővé:

FilmBoxPak

  • ■ FilmBox Plus
  • ■ FilmBox Family
  • ■ FilmBox Premium
  • ■ FilmBox Extra HD
  • ■ FightBox
  • ■ DokuBox

 

Gyerekeknek szóló csatornák:

  • ■ Duck TV
  • ■ Kiwi TV
  • ■ Disney Csatorna - elérhető a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül is
  • ■ Minimax – elérhető a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül is
  • ■ JimJam
  • ■ Nickelodeon – elérhető a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül is
  • ■ Nick Jr.
  • ■ Nicktoons
  • ■ Cartoon Network
  • ■ Boomerang

Még több infóért klik ide!

UPC Direct Csapata – Most is aktív. Otthon.

A UPC Direct irodai csapata is otthonról dolgozik, hiszen egymás egészsége és a koronavírus terjedésének a megfékezése közös ügyünk, és mindennél előrébb való. Vigyáz(z)unk egymásra! Vigyázzatok magatokra!